Accepterad Scopezz | Ban överklagan: [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Scopezz

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198411405336/

Ditt Hex-ID: 11000011ae3d818

Vad är din discord tagg? #3109

Vem var det som bannade dig? Retarden

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bug abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte för jag gjorde inget för att jag är i fängelset och prata med minna vänner i discord och jag tänkte göra ett april april skämt med att lyfta en kille och säga att jag kommer kasta ner han från trappan men min kompis sa att jag kunde bli bannad så jag släppte han sen så tänkte jag jag kan inte bli bannad för ett april april sak men sen frågade jag en kille om han kunde ta upp händerna och sen blev jag bannad för bug abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är i fängelset och prata med minna vänner i discord och jag tänkte göra ett april april skämt med att lyfta en kille och säga att jag kommer kasta ner han från trappan men min kompis sa att jag kunde bli bannad så jag släppte han sen så tänkte jag jag kan inte bli bannad för ett april april sak men sen frågade jag en kille om han kunde ta upp händerna och sen blev jag bannad för bug abuse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig bann för att jag är i fängelset och prata med minna vänner i discord och jag tänkte göra ett april april skämt med att lyfta en kille och säga att jag kommer kasta ner han från trappan men min kompis sa att jag kunde bli bannad så jag släppte han sen så tänkte jag jag kan inte bli bannad för ett april april sak men sen frågade jag en kille om han kunde ta upp händerna och sen blev jag bannad för bug abuse

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lalla tydligen för att jag skulle vissa en kille att jag kunde akta mig från hans slag sen kunde jag inte det tydligen sen blev jag bannad för det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte försöka göra ett april skämt

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte göra april skämt och inte lyfta folk i fängelset för det är tydligen bug abuse

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka