Accepterad Scopezz | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scopezz

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198411405336/

Ditt Hex-ID: Scopezz

Vad är din discord tagg? #3109

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade video bevis på att dom slog oss först

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle till mekonommen med min kompis wictor och sen döda vi oss för vi hoppade ner där ifrån sen när vi skulle till backa från sjukhuset så skulle vi ta våra bilar men sedan var det två killar där och jag så en tesla och råkade hoppa in i den sen sa jag oj förlåt det var inte mening men sen bliv dom jätte elaka och spotta på oss och slog mig och min bli så jag och min kompis skulle slå tillbaka så kom en till av min vän som heter isak sen gick jag på dom sen wictor sen isak men sen bliv vi knockade bara och dom trodde vi dog och sa saker till oss och sen vaknade jag och gick på en sen vaknade wictor och tog han andra och sen spottade vi tillbaka och sa att dom inte skulle göra så och sen bliv jag och wicotr bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig 100% för att doms klipp var när vi vaknade och börja slå dom när det slog oss egentligen oss först

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var min lille bror sist som spelade så nu för han inte spela alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att skaffa medla så jag hade kunnat vissa vad som verkligen hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ha medla så jag kan klippa om något hände så att jag har bevis att det inte var vi som börja och att do egentligen skulle bli bannade

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka