Nekad Scopezz | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scopezz

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198411405336/

Ditt Hex-ID: 11000011ae3d818

Vad är din discord tagg? #3109

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lutar folk utan anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag lutade folk utan anledning men jag har kolat och hittar ingen regel som sår att man inte får

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. köpte en tesla förde runt och skulle testa sen hörde jag ett någon i ett litet hus sen körde jag och kollade sen såg jag att det var ett gäng sen skulle jag köra iväg för jag ville inte bli rånade sen när jag skulle köra iväg råkade jag klicka L och då krockade jag sen skulle jag gå ditt och fråga om jag kunde få låna en mobil och ringa meko men när jag sprang ditt såg jag två killar döda och skulle ta doms mobil och ringa meko för vågade inte fråga gänget för trodde dom skulle råna mig och sen såg jag att dom hade Alvedon och matt/dricka och jag behövde det för hade typ ingen hunger sen blev jag bannad av Lutar folk utan anledning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för det var inte utan anledning för jag hade ingen mobil och jag höll på att dö och sen blev jag bannad av det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte 100 men tror det var lalla för jag skulle visa en kille att jag kunde akta hans slag men sen råka man döda mig och då blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lottat dom och gjort /spawnmenu och sen tagit en bil och ringt en ambulans och hjälpa dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? lotta inte folk om jag inte var med i anledning att dom dog fast jag behövde hjälpa dom och mig fast nu var det fel och jag vet tills nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka