Accepterad Scopezz | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scopezz

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198411405336/

Ditt Hex-ID: 76561198411405336

Vad är din discord tagg? #3109

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming,halvt ooc.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i en kille med en bild och lekte skadad för sent och att jag sa flygbiljett

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt med minn vän Isak och sen kom det två billar som görde in i mig och isak för igen anledning typ 8 gånger och sen gick min bil söner och sen tog jag min stora bil och tog sönder doms bil med min sen körde jag snabbt in i mekon och lossades att det gjorde ont och sen körde dom efter mig och ville döda mig sen kom jag och min vänner in i seport och pratade sen skulle jag blivit bannad för det men det blev tydligen något fel så jag bara spelade i typ 2 timmar sen fick jag bann av det som hände innan för jag skulle egentligen få det innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för varför får man inte säga flygbiljett när det finns i verkligheten och jag hade inte bevis på att jag gick ut ur min bil och sa att det gjorde unt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Rdm jag och min kompis gick till meko och skulle hämta våra bilar men när jag skulle hoppa in i min råkade jag hoppa in i hans tesla och sen hoppade jag rakt ut och sa oj förlåt trodde det var min bil och sen slog han mig och min bil och sen kom min kompis och slog dom sen behövde min kompis hjälp så jag slog dom sen men sen bliv vi knockade bara för dom trodde att vi var döda sen när vi vaknade så dödade vi dom och sen hade vi inte bevis på en app och dom visade bara en video när vi sog dom och att dom inte slog oss

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara gott in i seport på en direkt när dom bara körde in i oss för ingen anledning

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig göra något tillbaka eller payback för då får du också bann tydligen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka