Nekad Scopezz | Ban överklagan [Ask1und] [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scopezz

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198411405336/

Ditt Hex-ID: 76561198411405336

Vad är din discord tagg? #3109

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming,halvt ooc.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har ingen aning jag körde bara in i en kille som görde in i mig och min vän typ 80 gånger och jag gjorde bara en gång och jag spelade att det gjorde ont också men tydligen inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän Isak körde runt och sen kommer det två billar som kör in i oss typ 6 gånger sen gick min bil typ sönder sen körde jag in i han en gång men en stor bil och välte dom och sen förde jag snabbt in till meko parkeringen och sa att det gjorde ont och allt sen spelade typ i två timmar sen blev jag bannad för det för jag fick tydligen inte bann innan när jag skulle det innan tydligen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt för om det hade varit verkligheten och dom hade kört in i min bil typ 6-8 gånger och tagit sönder den hade jag tagit min stora bil och tagit sönder doms bil också

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm och det var också mid meko det varför det var 2 killar som var slog på mig och min bil utan anledning sen slog jag dom och min kompis och men svimmade vi sen vaknade vi och dödade dom för dom trodde att dom hade dödat oss men det hade dom inte ens

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gott in i seport på en direkt utan att göra in i dom med min stora bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? om något gör något mot dig kör inget dö för du får du också bann

Har du läst våra regler? Ja

Och det är snart helg så kommer in ha något att spela på hela helgen för minna vänner spelar bara typ five m please säg sa så gör do min dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka