Accepterad Scopezz | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scopezz

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198411405336/

Ditt Hex-ID: 11000011ae3d818

Vad är din discord tagg? Sc0pezz#3109

Vem var det som bannade dig? Affe

Hur lång tid var din ban? Min ban var permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: combat log, scammar på bilar. ~Affe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte helt säker för jag försökte sälja min Rs6 till någon snubbe men när han hade betalat så skulle jag till en av min vän och betala han för att jag i verkligheten så skulle vi se vem som kunde kasta en boll längst och den som van skulle få 2 miljoner i five m unive och min kompis van. när jag skulle ge nycklarna så kom någon och tog bilen och min kompis i en svart hämtade mig snabbt för vi tänkte köra ikapp dom men sen så råka vi kroka bilen sen hittade inte vi den sen så körde vi runt till sandy för det var där han körde efter att den snubben snodde bilen sen så fick jag en ide för snubbe visste förmodligen hur vi såg ut så han tänkte att vi kunde byta kläder för att då hade han inte vetat sen skulle jag göra en spawnmenu till torget för att ta en min bugatti för den var svarta rutor och är snabb för vi tänkte leta efter han men sen när jag tog spawnmenu så kom jag till något random ställe så jag skulle restarta five m men sen när jag gjorde det så stod det Du har blivit permanent avstängd för: combat log, scammar på bilar. ~Affe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag försökte sälja min Rs6 till någon snubbe men när han hade betalat så skulle jag till en av min vän lite snabbt för att jag skulle ge han 2 miljoner men när jag skulle ge nycklarna så kom någon och tog bilen och min kompis i en svart hämtade mig snabbt för vi tänkte köra ikapp dom men sen så råka vi kroka bilen sen hittade inte vi den sen så körde vi runt till sandy för det var där han körde efter att den snubben snodde bilen sen så fick jag en ide för snubbe visste förmodligen hur vi såg ut så han tänkte att vi kunde byta kläder för att då hade han inte vetat sen skulle jag göra en spawnmenu till torget för att ta en min bugatti för den var svarta rutor och är snabb för vi tänkte leta efter han men sen när jag tog spawnmenu så kom jag till något random ställe så jag skulle restarta five m

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det måste har varit en felaktig för jag försökte inte scamma någon för en bil och jag gjorde inget combat log för jag skulle ta spawnmenu efter jag hade byt kläder och jag kom ju till något random ställe så jag skulle restarta men då var jag bannad efter det så det måste vara felaktig ban och jag hade också Järna vilja prata i discorden om detta för jag har inte gjort något fel för det måste vara ett missförstånd

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var min lille bror som spelade och han hade gjort så jag blev bannad av power gamimg och sunt förnuft men jag vet inte varför för att han har fortfarande inte berättat vad som har hänt och det var länge sedan så jag tror att han har säkert har glömt det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte hänga med i bilen för vi skulle köra efter snubben som tog min bil eller typ att jag inte skulle köra till min vän och att jag hade get bilen till han men jag ville inte springa det så jag körde ditt först och det hände ju mitt i torget så har ingen aning vem som tog min bil jag skulle sälja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kanske att typ om jag ska sälja en bil till någon borde jag köra det där ingen annan är och combat log måste bara varit missförstånd för ingen var ens vid mig och att jag skulle bara restarta och jag vill kärna prata discorden om detta för allt har blivit ett missförstånd och om jag blir inte bannad så kan jag ge bilen till han för att jag kan inte göra det nu.

Har du läst våra regler? Ja

Jag vill också prata med Affe om detta för det är missförstånd för att jag har inte scammat eller combat log och affe om du har tid att prata med mig men det andra jag skulle ge bilen till så kör jag det gärna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka