Nekad scoobydoohehe | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scoobydoohehe

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Dahlström

Vad är ditt discord namn? flygandepelikan

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Olsson. Han är född 11 September 2002 och hade en ganska tuff uppväxt. Hans mamma dog kort efter födseln och hans pappa var alkoholist. Under hans uppväxt blev slagen mycket. Detta gjorde att han sökte hämnd så när han var 10 år gammal så tog hans pappas hagelbössa och skjöt pappa i sömnen. Sen flydde han till hans moster som bodde i Linköping. Där började han i skolan och skaffa ett nytt och hälsosamt liv. Han studerade hårt och gick ur skolan med topp betyg. Nu har han flyttat till Unive för att han vill plugga till Advokat och hoppas att bli advokat i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå och hjälpa nya spelare på servern. Jag kommer också bidra till roliga scenarion där båda parterna ska få vinna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna. Man rp:ar inte för makt och pengar utan för att spela och vara en annan karaktär än verkligheten. Om man låter den andra parten vinna ibland också så blir det roligare för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Meta gaming, powergaming och cop bait.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem på Unive två gånger förut och har spelat på andra servrar också. Både som Kriminell och som polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en snabblärd, extrovert och kreativ person.

Nekad
Anledning:
Berätta lite mer om hur Tony är som person t.ex känslor samt intressen

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka