Nekad Scooby! | Medlem ansökning [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scooby!

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199083392620/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Scooby#3107

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter görnan hanär 22år och han blev kidnappad när han var 4år och har spänderat hela sitt liv i en familj som han blev kidnappad av som använder honom och behandlade honom som en slav men nu har görnan lyckats rymt från den familjen och startart ett nytt liv och nya frömågod och sattsar på att ge tillbaka till människor som har det jobbigt för tillfälligt . görnan belv mobbad i skolan under 3 år men lyckades klara sig ut ur skolan och säga ifrån mobbarna och nu försöker leva ett nytt liv och försöka hitta en tjej och bilda en familj och ha ett sånt bra liv som det går. och Görnan har intressen för golf som han har haft i hela sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vad jag kommer att bidra med är humor och bra RP på en av sveriges bästa RP server

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är många som spelar på servern och att det är en sån bra människor som är snälla som spelar på servern och att alla staffs och ägaren och alla är snälla och roliga.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom kompisar och twitch och tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål i mitt Rollspel är att skaffa en familj och bli rik och känna mig bra när jag hjälper till med något när jag rollspelar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ett mål att jag ska kunna uppleva är att lära känna nästan alla på unive så att alla känner att dom bara längtar att få komma hem från skolan så att dom kan spela på univeRP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte aktiv på någon annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår att jag kan bli nekad om jag försöker försnabba ärenden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka