Accepterad Scooby! | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Scooby!

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199083392620/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Scooby#3107

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2006

Berätta om din karaktär. Okej. min karaktär heter görnan och är född i sverige och är 22år gammal han blev mobbad i skolan och har haft det jobbigt hela sitt liv. Görnan blev bort skickad till en annan familj för att hans riktiga föräldrar kunnde inte ta hand om honom så då blev han skickad till en foster familj tills han blev 18år du han blev myndig och då fick flytta därifrån när han bodde med den foster familjen så blev han behandlad som en slav och familjen använde bara honom för pengar dom fick ut av kommunen. När görnan gick i skolan så blev han konstant mobbad ut av dom coola killarna och han kännde sig utanför och att han inte var lika värd som dom andra barnen som gick på hans skola. Nu försöker görnan hitta en familj och leva ett bra liv tills han dör men han är en sådan person som alltid försöker få så att alla har ett leende på

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag har hört att det är en bra server där det är snälla människor som är trevliga och det är bra rp om man gänför med andra serverar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är många snälla människor som spelar på den och att det blir roligt när det blir seriös Rollspel.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom kompisar och twitch och tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska tycka att jag gör bra rollspel så att inte jag förstör.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kanske hitta nya vänner eller att bara hålla servern aktiv på dom tiderna när ingen kanske är online och det bara är några som har tråkigt och inte har något att göra så att alla kan ha det roligt även om det inte är många online.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte aktiv på någon annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår att jag kan bli nekad om jag försöker försnabba ärenden

Tillbaka