Nekad Scizzy2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Scizzy.

Icke Medlem
Meddelanden
417
Reaction score
226
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199797792316/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Scizzy

Vem var det som bannade dig? Oklart det var en klaksko?

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-01 031008.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen banna mig då jag gick in i en polis station o döda en polis mitt under ett förhör.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför polistationen, 3min efter så drar staffs mina roller utav ingen anleninng, Då blir jag lak o noclipar mig in i stationen o dödar en polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var utanför polistationen, 3min efter så drar staffs mina roller utav ingen anleninng, Då blir jag lak o noclipar mig in i stationen o dödar en polis. Säger fortfarande inte att det jag gjorde var rätt men det finns en stark anledning värför.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kmr tyvärr ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara ta emot att jag hade gjort fel från första början o inte direkt tänka på att få revangse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig o tänka inann jag gör något samt att jag kmr aldrig abusa igen det är en engångs tillfälle o komme aldrig uppprepas igen.

O sedan så har jag väntat ut min ban i 30dgr!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka