Accepterad scissorman_206 | Ban Överklagan [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scissorman_206

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562817538/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f850002

Vad är din discord tagg? scissorman_206

Vem var det som bannade dig? Theobbb

Bild på banmeddelande: IMG_0736.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt en kille i benet i deras gänghus och staffen visste inte hela historian en liten bit av historian var att han hade rånat mig innan så gick jag dit och konfronterade dem i sitt gänghus men då så riktade dem emot mig och då drog jag men då avfyrade dem 2 skott som prickade min bil innifrån gänghuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag drog till deras gänghus och konfronterade dem eftersom vi har beefat innan och dem har rånat mig och då som sagt så riktade dem och jag drog därifrån men då så sköt dem 2 skott mot mig innifrån gänghuset och de var 40 min innan själva händelsen och sen så hämtade jag upp en kompis och ringde upp själva killen som sköt och sa att jag ville lösa de och då så drog vi till gänghuset och snackade lite och sen så började jag rikta emot dem och sa till dem att ta upp händerna och så snackade jag lite med dem och frågade varför dem sköt emot mig och sen så sa jag nån av er får ett skot i benet och så sa dem ingen av oss och sen så valde jag bara en i benet och sa nåt till sen så drog jag därifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var rättt eftersom att man bara får skjuta någon i deras gänghus under en stormning, men jag trodde att det var okej att skjuta eftersom att dem hade skjutit innifrån deras gänghus på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. gick maskerad på piren och jag lärde mig att inte gå maskerad på offentliga platser

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? använt social rp istället för att skjuta han i benet och jag ångrar mig att jag inte gjorde det eftersom att jag hade kunnat lösa de med ord istället för våld men just då var jag arg i stunden och valde att skjuta och det ångrar jag och jag ska tänka på de när jag är arg tills nästa gång, och med social rp hade jag ju då kunnat gjort scenariot roligare och längre och löst det på ett annat sätt och jag ska tänka på det tills nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att tänka innan man gör och använda social rp i första hand istället för att skjuta han i benet men jag brukar använda social rp men nu gjorde jag inte det och nu ångrar jad det eftersom att jag hade kunnat göra scenariot längre och roligare och hade kunnat lösa det på ett annat sätt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka