Nekad scissorman_206 | Ban Överklagan [Savages ban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scissorman_206

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562817538/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f850002

Vad är din discord tagg? scissorman_206

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: IMG_0763.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag krocka med bilen och hade dålig rp när man rpar på skador när jag typ sitter i fem sekunder och bara aj aj aj och skriver /me ont och yr så vart jag bannad för de när jag inte gjorde nåt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åker i en bil och han krockar och så rpade jag på skadorna med aj aj aj i 5 sekunder och skrev /me ont och yr sen hoppa jag ut bilen och vart bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de va de för att jag som sagt rpade på skadorna som man ska och vart ändå bannad jätte konstigt tycker jag och så finns de inte bevis på bannen heller

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. gick maskerad på offentlig plats och lärde mig att inte göra de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för jag gjorde inget fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka