Nekad scissorman_206 | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scissorman_206

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562817538/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f850002

Vad är din discord tagg? scissorman_206

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: IMG_0910.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev i ooc att jag ligger i en buske i en skottlossning så att man skulle veta vart jag var

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte och mötte upp mina vänner på östra motorvägen vid mystiska området och så stog dem och prata med några och då så riktade dem som mina vänner pratade med och börja skjuta då så fick min kompis panik som körde bilen och körde in i en sten,då rpade vi på skador och vart skjutna när vi låg med bilen i en buske och så skrev jag i ooc att jag låg i busken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var självklart en rätt ban eftersom jag meta gamade och de är oaccetabelt så dem gjorde rätt i att banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. gick maskerad på piren,lärde mig att inte gå maskerad på offentliga ställen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva i ooc skit dumt val av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skriva i ooc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka