Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ossanbossan/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian
Vad är ditt discord namn? MrSchythe#4137
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Eddie 22 år gammal kommer ursprungligen från England. Har varit med i det kriminella i ett långt tag efter att hans föräldrar dog i 9/11 attacken när hans föräldrar var på väg hem från new york. Fick en ny familj med en styv bror som heter Christoffer Andersson som har varit hans bästa vän sedan dag 1. De började göra kriminella grejor tillsammans. Sedan flyttade vi till staden unive och skaffade ett nytt liv, Men Eddie kände att han inte hade tillräckligt med pengar så han begick ett brott och känade in 10000kr och inget vet om att det var Eddie mer än hans storebror Christoffer Andersson. Han vill bli en gangster och äga karteller på unive tillsammans med sin storebror. De gör allt tillsammans de äger bilar men de är inte blattar. De har inga vänner i unive staden men det har vänner i anda länder. Eddies förmåga är att han är bra med bilar och kan mycket om det. Han ville väldigt gärna bil mekonom när han kom till unive för första gången. Han har inga relationer och hans favorit bilar är amerikanska muskel bilar och hans favorit film är fast and furious 6 eftersom den har coola bilar. Eddie är ett stort bil fan och gör vad som helst för att få ett bra liv med eller utan våld.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill ha något spel att spela just nu när jag har betalt en dator hela året så jag har ingen månadspeng.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill börja spela fivem unive påriktigt.
Hur hittade du Unive? Min kompis hade en kompis som började spela och då gjorde jag också det. (skorpetilda, Bolewex)
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en kriminell gangster som alla kommer att veta/ känna igen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara unive just nu. Jag har velat börja spela på en annan men jag tycker unive är den bästa fivem servern just nu så jag stannar med unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian
Vad är ditt discord namn? MrSchythe#4137
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Eddie 22 år gammal kommer ursprungligen från England. Har varit med i det kriminella i ett långt tag efter att hans föräldrar dog i 9/11 attacken när hans föräldrar var på väg hem från new york. Fick en ny familj med en styv bror som heter Christoffer Andersson som har varit hans bästa vän sedan dag 1. De började göra kriminella grejor tillsammans. Sedan flyttade vi till staden unive och skaffade ett nytt liv, Men Eddie kände att han inte hade tillräckligt med pengar så han begick ett brott och känade in 10000kr och inget vet om att det var Eddie mer än hans storebror Christoffer Andersson. Han vill bli en gangster och äga karteller på unive tillsammans med sin storebror. De gör allt tillsammans de äger bilar men de är inte blattar. De har inga vänner i unive staden men det har vänner i anda länder. Eddies förmåga är att han är bra med bilar och kan mycket om det. Han ville väldigt gärna bil mekonom när han kom till unive för första gången. Han har inga relationer och hans favorit bilar är amerikanska muskel bilar och hans favorit film är fast and furious 6 eftersom den har coola bilar. Eddie är ett stort bil fan och gör vad som helst för att få ett bra liv med eller utan våld.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill ha något spel att spela just nu när jag har betalt en dator hela året så jag har ingen månadspeng.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill börja spela fivem unive påriktigt.
Hur hittade du Unive? Min kompis hade en kompis som började spela och då gjorde jag också det. (skorpetilda, Bolewex)
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en kriminell gangster som alla kommer att veta/ känna igen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara unive just nu. Jag har velat börja spela på en annan men jag tycker unive är den bästa fivem servern just nu så jag stannar med unive.