Accepterad SCHOUGH | Whitelist ansökning [Pågen & Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCHOUGH

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/JOHANBOYSKI/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Schough

Vad är ditt discord namn? BOYSKI™#4870

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer ifrån ett ställe utanför Göteborg, en riktig Bonn håla och han är 20. Han var född i ett stal och hans föräldrar hade ett väldigt konstig efternamn... analström. När han var 8 så fick han sin första bil en röd 740 som Han har behållit den ända sedan den dagen. När han var 12 så skickades han till skolan för speciella barn med konstiga efternamn och där fick han massor med kompisar och då började han meka med bilar, datorer, musik och lite allt möjligt. Nu när han fyllde 20 så flyttade han till multistaden och nu ska han leta efter ett sätt att tjäna cash och bli känd. Han gör det med sin kompanjon och tvilling från Finland Svän Analsträm. Sven kan lätt bli aggressiv och om någon är hetsig så är sven också hetsig tillbaka. Han är lite känslig också så kränk han inte för sitt efternamn. och det är väl det som man kan säga om sven.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag ska bli White listad för att jag är en ganska snäll person och inte toxic och jag kan lätt gå in i karaktär och jag försöker inte att breaka rp. Jag kan hjälpa till med saker som att typ hjälpa Staff om jag ser någon rdma eller vdma eller allmänt breaka RP. Jag skulle kunna hjälpa till med lite allt möjligt och jag kan vara sjukpersonal om det finns ont om personal.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ör att det verkar som en ganska rolig server och jag fattar att det här inte är någon jävla freeroam server och jag fattar att man inte ska leka som att det är en gta online lobby och några av mina kompisar är whitelistade.

Hur hittade du Multistaden? Hade hört talats om den av mina kompisar och jag tror typ alla i sverige som spelar fivem har hört talas om den. Jag hittade den för att den är känd för att göra det lite enklare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väl att bli en person med många vänner och kontakter utanför och innanför servern. Och bli en välkänd person på server(kanske inte blir så svårt med tanke på min karaktärs efternamn.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Heartbreak city spelar jag på när jag har tråkigt och lirar på bandit rp oftast.

Och vi får ju såklart inte glömma hans andra amigo Jarmo legoström

Godkänd muntlig och skriftlig, Välkommen!
684508877794181128.png
715478243330883614.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka