Nekad SCHOUGH | Whitelist ansökning [BigA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCHOUGH

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/JOHANBOYSKI/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Schough

Vad är ditt discord namn? BOYSKI™#4870

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Sven, kommer från ett ställe utanför göteborg som heter Ale. Hans efternamn är ett väldigt annorlunda det är ju liksom analström..... Det är ett väldigt gammalt namn som bara speciella personer har. Sven gillar att pilla med bilar, datorer och lite allt möjligt. Han är lite känslig ibland och kalla han inte ägg för att han ska fixa sin frisyr med hårutväxande medel. Och om någon är hetsig mot honom så kanske han slår någon.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att ibland är jag rolig och kan ha roligt med andra personer. Jag kan bidra genom att hjälpa folk som är nya på servern och kan reporta om jag ser något hända.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar som en ganska rolig server och några av mina kompisar är whitelistade.

Hur många timmar har du på FiveM? 200 timar ish

Hur hittade du Multistaden? Hade hört talats om den av mina kompisar och jag tror typ alla i sverige som spelar fivem har hört talas om den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope inte vad jag minns iallafall

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Heartbreak city spelar jag på när jag har tråkigt och lirar på bandit rp oftast

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka