Accepterad SCHOUGH | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SCHOUGH

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JOHANBOYSKI/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SCHOUGH <SWE>

Vad är din discord tagg? BOYSKI™#4870

Vem var det som bannade dig? Pågen

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kanske gjorde fel och att jag failade rp genom att jag genom att jag inte lekte skadad vilket jag skulle hålla fullständigt om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle köra ett streetrace (vi är ganska nya så vi fattade inte riktigt) och när det väl börjar så funkar inte hans och hans spel kraschar. Då börjar jag köra och följa alla checkpoints och racear. Men när jag kommer in i centrum då går det kanske 230 km/h. Då helt plötsligt kommer det en person i ganska hög fart också från sidan av ett hus som jag inte hinner uppfatta. Och då kör jag rätt in i han men eftersom jag var inne i racet och var mer fokuserad på racet än rp så körde jag iväg. Men jag han inte så långt för att då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att gjorde det största felet genom att jag åker iväg när man ska rp:a att man är skadad. Men han i bilen kunde ju kollat bakom krönen också men jag vet inte vad han tänkte på när han körde. Men jag skulle inte säga att det var en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad här tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? A: Jag kunde skitit i racet för jag tävlade inte mot någon ändå och då skulle inte det ha hänt.
B: Jag skulle kunnat tagit det lite lugnt genom att kollat runt hörn för att jag hade ju inte bråttom och då skulle det här aldrig hänt.

Jag skulle nog valt alternativ A för att jag hade inget att tävla för och få skulle inget hänt. Man skulle kunna bara ha kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer vara mycket mer seriös när det gäller rp och får tänka mig in scenarios som om jag skulle vara där på riktigt. Och definitivt inte försöka powergamea för nu har jag lätt mig den hårda väggen om man inte tänker riktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka