schmidiboy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 4 April 2006
Vad heter du på discord? Schmidiboy#9044
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 300
Hur aktiv kommer du att vara? 3-5 timmar per dag
Vad heter du? Hans Andersson
Hur gammal är du? 30 år
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att jag vill göra samhället till än bättre plats där man kan gå på gatan och känna sig trygg och inte att de ska vara massa gängmedlemmar överallt
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? ha tillit till sina kollegor och alltid åka 2 st när man ska patrulera
Vad vet du om yrket i helhet? att de verkar som ett jätteroligt yrke med bra kollegor som stöttar en
Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har varit rikspolischef i ett annat land
Hur är du som person? snäll men kan ta till med ton om de behövs, är oftast väldigt trevlig
Är det något vi bör veta om dig? nej
Vad heter du på discord? Schmidiboy#9044
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 300
Hur aktiv kommer du att vara? 3-5 timmar per dag
Vad heter du? Hans Andersson
Hur gammal är du? 30 år
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att jag vill göra samhället till än bättre plats där man kan gå på gatan och känna sig trygg och inte att de ska vara massa gängmedlemmar överallt
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? ha tillit till sina kollegor och alltid åka 2 st när man ska patrulera
Vad vet du om yrket i helhet? att de verkar som ett jätteroligt yrke med bra kollegor som stöttar en
Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har varit rikspolischef i ett annat land
Hur är du som person? snäll men kan ta till med ton om de behövs, är oftast väldigt trevlig
Är det något vi bör veta om dig? nej