schmidiboy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 4 April 2006
Vad heter du på discord? Schmidiboy#9044
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 263
Hur aktiv kommer du att vara? 3-4 timmer per dag
Vad heter du? hans andersson
Hur gammal är du? 23
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att jag vill att denna staden ska bli säkrare och jag vill vara en del av att göra det
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? kunna kommunicera med civilpersoner, lugna ner situationer, kunna hantera stress
Vad vet du om yrket i helhet? Man gör allt i sin makt för att göra staden säkrare
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som polis i mitt tidigare liv
Hur är du som person? Jag är en väldigt lugn och harmonisk person, men som kan bli arg om man gör saker man inte får
Är det något vi bör veta om dig? nej
Vad heter du på discord? Schmidiboy#9044
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 263
Hur aktiv kommer du att vara? 3-4 timmer per dag
Vad heter du? hans andersson
Hur gammal är du? 23
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att jag vill att denna staden ska bli säkrare och jag vill vara en del av att göra det
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? kunna kommunicera med civilpersoner, lugna ner situationer, kunna hantera stress
Vad vet du om yrket i helhet? Man gör allt i sin makt för att göra staden säkrare
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som polis i mitt tidigare liv
Hur är du som person? Jag är en väldigt lugn och harmonisk person, men som kan bli arg om man gör saker man inte får
Är det något vi bör veta om dig? nej