Nekad schmidiboy | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

schmidiboy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198881650660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Schmidt

Vad är ditt discord namn? Schmidiboy#9044

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 1992

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans Andersson och är 29 år. Han hade en väldigt tuff uppväxt i både skolan och i hemmet, i hemmet blev han slagen av sin mamma för att han inte är så ofta i skolan och hon visste inte att han blir mobbad, i skolan så blev han ofta mobbad för hur han ser ut och vad han hade för kläder, Hans hade billiga kläder från hm medans alla andra hade märkeskläder på sig och han hade inte råd med dom fina kläderna för att hans mamma jobbade som städerska och fick inte in så mycket pengar. Hans gick till en biltvätt när han var 14 år för att fråga om ett sommarjobb och det fick han så när han var 15 år så hade han råd med en epa- traktor han kände inte att han ville ligga o köra i 30 km/h så han trimmade en till 200km/h och hade en spärr som gjorde att den bara skulle gå i 30km/h när han tryckte på den, en dag så fick han en flygande inspektion på den och då skulle ena polisen testköra den efter som att det 'r så många så kör trimmade epa-traktorer och polisen fick upp epan till 210 km/h så han blev av med körkortet vid 16 års ålder. Efter att jag blev av med körkortet så sökte jag jobb på postnord och fick det efter det så har jag bara jobbat på postnord och byt bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem för att detta är en av mina absolut favoritservrar och det är för att jag gillar när det är verkliga spel och att allt tas så seriöst, alla mina vänner spelar detta och att det är så mycket annat folk som man kan snacka med. jag tror att jag kommer att kunna bidra med att förbättra vissa mods

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är så verklighets taget spel. att de ska utspela sig så bra i Sverige

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska kunna bli en polis även om jag står med i registret

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bättre RP nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka