Nekad SchilliMannen | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SchilliMannen

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199476167223/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a5ad237

Vad är din discord tagg? Schillimannen

Vem var det som bannade dig? jjmvbp

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-09 202709.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bröt mot fearrp men om staffen hade kollat klippet så hade han sätt att han som va me i scenariot bröt flera regler under scenariot men han fick förmodligen inte en ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va vid torget med en grabb som jag träffade vid sjukhuset då jag är sjukvårdare. Vi fick låna en bil av en av mina polare. När vi hade kört en bit så kommer en röd merca som tuttar så vi stanna och då sa han att vi va horungar osv. Vi säger att det kanske är han som är det då det inte finns någon förflutnat mellan oss så vi visste inte va vi skulle göra o va mest chockade. Efter det så jagar han oss o sen pittar oss vid piren och så tar han upp vapnet o säger att han ska knulla våra morsor osv. personligen skulle jag inte säga att de är hög rp nivå men men. Han hoppar sedan ut ur bilen och säger olika saker om mig och min mamma och jag skrattar bara o frågar varför han blir så kränkt osv då han vill döda eller råna oss. Sen så kör han 5 meter o sen backar tillbaka med han när vi sagt att vi inte vill ha problem men han säger att han ska göra saker med min morsa så jag säger något liknande tillbaka o då tar han vapnet o skjuter mig i benet o sen blev jag bannad. ( jjmvbp borde inte vara staff längre är allt jag säger då han inte skrev en report undertiden då han rörde sig aktivt under hela scenariot så han hade aldrig hunnit skrivit report)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tog de där uppe också. När jag kör min bil i verkliga livet så är de inte så att någon skriker busunge osv till dig o sen jagar dig för att eventuellt döda dig men det kanske bara är en skåne sak att det inte händer här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla men en va att jag råka trycka y o göra en sexuell emote på piren o andra va att jag körde 5 meter med en bil som hade punka.( vet inte om den sista va av sv eller av staff).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat va lungnare o unvikt de men hade inte mycket till val.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vissa krim är jävligt lätt kränkta och att inte säga en enda sak till någon som kör gäng bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka