Accepterad SchilliMannen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SchilliMannen

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199476167223/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a5ad237

Vad är din discord tagg? Schillimannen

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-21 213230.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har varit inne i support då det var en chock att jag fått bannad. Har inte varit inne på en dag eller två och då va jag inte bannad så vet ej hur detta förse kom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit godkänd som Polisstuderande och då va de jag, en annan som blev godkänd och han som intervjua oss åkte till militärbasen eller polisens träningsområde och påväg dit så lämna han andra som klarade det och när jag var där uppe så lämna han som hade oss. Han sa till mig att jag fick köra polisbilen tillbaka till stationen vid piren så jag gjorde det. Sen när jag kom till stationen så gick jag in i ett rum och F8 quita då morsan skrek på mig. Hade kunnat vänta lite o så men de blir inte bra rp om morsan skriker på mig i bakgrunden medans jag rpar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt så har jag ingen aning varför jag blev bannad men jag antar att de kanske va att jag lämna för tidigt efter att rpat men som sagt så tycker jag personligen att det är ett konstigt sätt att få perma ban över.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tre gånger tidigare kommer bara ihåg senaste då jag körde min bil och krocka då ena däcket åkte av medans jag körde och jag lätt bilen rulla för personligen så tycker jag att det är bättre Rp än att tvärnita efter en stor krock men jag acceptera bannen och lärde mig från det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat 5 min till efter att lämnat men är lite osäker om det är denna anledningen jag blev perma bannad för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Beror på då jag inte vet varför jag blev bannad men är det pga att jag lämna för tidigt så fattar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Tja! Det står kontakta mig på Discord men vi kan lika gärna ta det här då. Du tog ut en Sniper från Polisens beslag. Du är lägsta rangen i polisen och skall inte använda den. Förklara dig!

Tja! Det står kontakta mig på Discord men vi kan lika gärna ta det här då. Du tog ut en Sniper från Polisens beslag. Du är lägsta rangen i polisen och skall inte använda den. Förklara dig!
Hej, Det var för att han som tog intervjun skulle fixa så vi fick våra saker i förrådet och jag fick jag upp ett stach. Jag sa till han att jag fick upp sniper och AR istället men han visste inte att jag kunde ta därifrån då han trodde att jag tog från ett annat stach där bara tre personer kunde ta ifrån och då så sa han att jag skulle ta upp det och lyft mina händer så han kunde se att jag kunde ta från det stachet. Du kan kolla mitt inventory så ser du att jag inte har den. Hoppas att du förstår men vill du att jag ska ta det muntlig så kan vi lösa de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka