Nekad scary123123 | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scary123123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? 𝒥𝒶𝓁𝒶𝒿𝒶𝓁𝒶𝟤𝟤#7047

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jonatan Persson är när han kommer 22 år gammal. Och är redan inne i grova kriminella kretsar med olika maffior. De är inte direkt så att han är skyldig maffian pengar men snarare tvärtom. Han har ägt en maffia och tagit ut fler en så. men nu tänker du nog hur gjorde han allt det här det ska jag skriva nu. När han var 6 år gammal så dog Jonatans Mamma Karin vid 28 års ålder av ett mc gäng anledningen till det här är att hans pappa Petter var högt uppsatt i ett steet gang som mc gänget hade bråkat med. Redan vid tidig ålder hade han alltså ett stort ag mot mc gäng mc gänget som gjorde detta var sons. Når Jonatan fyllde 14 år så hade Pappa Peter hunnit bli 35 år och ledare över sitt gäng och Jonatan fick då även bli spring is för gänget. Jonatan skulle då leverera knark och vidare åt gänget vilket han gladligen gjorde då hans Pappa och de andra i gänget var så snälla mot Jonatan. Under de kommande två åren så han Jonatan bli medlem i gänget trots att han bara var 16 år gammal men. Nu började sons komma tillbaka i bilden och det bröt ut ett stort gäng krig efter ett år var det fortfarande krig men då hade Jonatan blivit vice boss över gänget. Men vid 17 års ålder dog även Jonatans Pappa på ett möte med sons president far att försöka få fred. nu var Jonatan boss över gänget men det var knappt något gäng kvar utan Jonatan behövde fly för sitt liv. Nu var Jonatan i en ny stad där han snabbt kom in i en maffia. Där så gick det inte så bra och han lämnade omedelbart för att gå över till en barndomskompis maffia istället. Där fick Jonatan börja som vice boss men Jonatan ville ha mer makt så han valde att skutta sin ven i hemlighet. Så nu var Jonatan boss över en maffia och började ta över en annan maffia också sedan en till nu såg det ut som om Jonatan var inte kunde dö. Men nu hände det som inte fick hända de kom farm att det var Jonatan som hade dödat de andra bossen. så då packade Jonatan sina väskor för sista gången far nu hade han bestämt sig Jonatan hade förlorat allt till kriminaliteten och tycker egentligen inte om att göra kriminella saker. De kriminella livet har tagit hans allt hans föråldrad hans bästa ven hans fritid även hans egna fria vilja så nu flög Jonatan till unive för att skaffa ett nytt liv där med ett lyfte att aldrig göra något kriminellt mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ganska bra och rolig rp. och jag kan visa respekt och vara snäll mot folk ingame

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man är i ett scenario ska man ha roligt och inte bli arg om man förlorar.

Hur hittade du Unive? det var den första servern jag såg när jag kom in på fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka