Accepterad scary | Medlem ansökning (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

scary

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/scaryhvh

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? scary#5323

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Berg, Man, 21 år gammal.
Lukas är en envis och bestämd man men håller alltid en lugn ton. Lukas är orädd och tuff då han redan i sina tidiga år gick igenom en del. Eftersom att han är väldigt nyfiken och modig har han hamnat i den del trubbel som har format den person han blivit idag. Men det har gett en del motgångar också, han har behövt vara självgående under större delar av sitt liv då han blev utsparkad från hemmet när han var 17 år.

I dagsläget strävar Lukas efter att få ett nytt liv, han är motiverad att gå på rätt bana framåt. Han vill jobba och följa hans dröm i livet.

När han var 17 år gammal blev han utsparkad från sitt hem, han växte upp med endast sin pappa då hans mamma gick bort i tidig ålder. Efter detta har Lukas gjort det han kan för att leva, han var hemlös i ett år då han sov hemma hos kompisar och släkt. Under denna tid jobbade Lukas mycket svart. Tillslut hittade han ett jobb och kunde hyra sin egna lägenhet där han bodde fram tills han hittade en flickvän. Dom flyttade in tillsammans och Lukas fick ett nytt jobb, men det visade sig snart att eftersom att han hade jobbat svart ett tag så kom det livet efter honom. Han fick problem med vissa personer och levde i rädsla. Hans flickvän gjorde slut med honom och han fick flytta från staden.

Precis när allt var på banan igen började det gå nerför, Lukas började dricka eftersom han mådde dåligt. Nu när han fyllt 21 ska han vända sitt liv igen. Han ska flytta till en stad långt bort och jobba hårdare än någonsin.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli whitelistad för att jag är en glad kille som kommer skapa många roliga scenarion. Jag är även en aktiv spelare och väldigt erfaren vilket är bra så att inga regelbrott sker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Från det jag har sett och upplevt så verkar servenr vara en mycket seriös och unik server. Håller ju på leta runt efter serverar men förhoppningsvis så har jag hittat rätt.

Hur hittade du Unive? Server list, samt jag visste ju om servern från tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att delta och skapar många scenarion och ha kul, har ju ingen sevrer för tillfället så det här kommer bli roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har väl som mål att ha kul, delta på events och skapa scenarion etc.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope, därför jag söker whitelist på unive.

Tillbaka