Nekad scarre | Whitelist ansökning [Alny55]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scarre

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/scarrexd/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mark

Vad är ditt discord namn? scarre#0451

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Joshi, jag är ny här i multistaden. Jag skulle beskriva mig själv som trevlig, vänlig, engagerad och nyfiken person som tycker om att snacka och träffa nya människor. Trotts att jag är ny i staden har jag hunnit etablera många nya kontakter och precis klarat min intervju på sjukvården, kan numera kalla mig själv för sjukvårdar! Tidigare arbetade jag som fastighetsmäklare i Norge och har precis kommit tillbaka till multistaden efter flera års arbete och söker nu mitt arbetsvisum och medborgarskap (white list). Som sjukvårdare ser jag fram emot nya äventyr och erfarenheter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker det är roligt att köra RP, jag ska kommer ta det seriöst och jag vill stötta och hålla igång communityn. Med min roll som sjukvårdare kommer jag sträva till att förbättra multistadens samhälle och försöka gottgöra så många människor som möjligt och bidra med god sjukvård i mån av att rädda liv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har nu spelat på servern ett tag och finner det väldigt underhållande och roligt, hoppas kunna bidra till andra spelare också för en roligare upplevelse.

Hur hittade du Multistaden? Blev tipsad av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och underhålla mig men även andra på servern,

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar inte på någon annan server för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka