Accepterad Scar_1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scar_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
171
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199236780073/

Ditt Hex-ID: 11000014c161029

Vad är din discord tagg? Scar_1

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-15 104804.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att det såg ut som att jag fuska fast jag inte gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning vid 20.00 ungefär, sedan gick jag off efter en stund på natten vid 01.00 så säger folk att jaag är p bannad för fusk, så man väntade 4h och man bad mig inte ens komma support efter senariot för att pc checka mig, Jag var i en skottlossning och stod bakom min bil. En staff speccade mig och när han kom nära mig så såg det ut som att jag ”aim locka” på honom. Jag vet inte om det kan bero på dsync eller bugg. Men man ser också att något är fel på klippet då mina skott träffar min egna bil när jag skjuter mot fienden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då det ser ut som att jag hade fusk men jag inte har det. Jag vet hur fusk funkar. Om jag aimlockar på någon och vill locka på någon annan så måste jag sikta ut och sen in igen. På klippet så ser man att jag bara siktar in och inte ut vilket innebär att jag omöjligt hade kunnat locka på personen som speccade mig. Jag förstår att det ser otroligt konstigt ut, men jag har inte fuskat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kom nyss tillbaka till unive för 5 dagar sedan efter en p-ban då jag lämnade unive men har inte haft en ban sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I mitt fall kunde jag inte gjort någon skillnad eftersom man tillkallade inte ens mig till support för att pc checka mig efter senariot utan man drog bara mina roller utan att säga något så från mitt fall kunde jag inte har gjort något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså om ja ska vara ärlig så har jag inte lärt mig något eftersom jag inte körde med något fusk, och kunde inte gjort något annorlunda!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Jag är unbannad så ni kan skicka denna överklagan till arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka