Nekad scar | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scar

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? 1billy_talk._32581

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Linus ohlsson 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hetsig,elak,omtänksamm

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Linus ohlsson börjar sitt liv med en mamma från irak och hans pappa har aldrig funnits i bilden han börjar hänga med fel folk och det bara exalerade från små saker tex: snatteri osv, men fram i livet så bara fortsätter det och en dag åker Linus in för bankrån och han sitter där i 12 år och nu vill han förändra sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med en bra rp som ger både parterna ett fint scenario som också är rättvist för både parterna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara ska vinna i alla scenarion att man ska har ett rättvist scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och jag har blivit bannad av tex: power gaming och jag har lärt mig riktig mycket av det och det hände inte igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm, shoot on sight, fearp, powergaming, new life rule.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kommer komma in i servern med en go rp.

Nekad.
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2026-02-21. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka