Accepterad scar | Åtgärd Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scar

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: steam:1100001000056ba
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Vi körde en bil vi blev jagad av polisen och våran bil var nästa sönder så jag valde att hoppa ut och skjuta och jag fattar att det kan har varit fel beslut.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? För det var lite för grovt tycker jag.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Utveckla din överklagan, du har på dig två timmar att utveckla.

Så allt började med att jag och min vän blev stoppad av en polis och jag sa att vi hade vapen på oss som var extremt dåligt och jag ångrar de sen blev vi jagad och polisen började rikta med vapen så vi åkte in i något ställe och jag hörde på bilen att den var nära på att gå sönder så dum som jag är hoppade jag ut och började skjuta mot polisen men jag dödade ingen men jag förstår ändå att det var väldigt fel och jag ångrar det väldigt mycket.

Jag själv tycker att det var lite felaktigt men jag tycker det mesta var väldigt dumt och jag kommer aldrig göra om det och jag var väldigt stressad i den situationen så det var också lite därför jag hoppade ut och började skjuta men det är ingen bortförklaring så jag fattar om det beslutet ni tar även om ni nekar eller inte men snälla snälla det var jätte jätte fel gjort av mig

nej jag har inget bevis men min mic fungerade inte så jag kunde inte försvara mig i support men det är ingen bortföklaring för att jag blev bannad.

Ja det har jag fler tals gånger
Ja.

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Jag har beslutat att häva din åtgärd men kommer hålla stenkoll på dig! Fundera verkligen på vad du gör.
Med vänliga hälsningar,
Korpen__
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka