Nekad ScandinavianA | Medlem ansökning [S1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ScandinavianA

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Jaxgård

Vad är ditt discord namn? ScandinavianA

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vincent Trågfeldt, han är 25 år och kommer från en vanlig familj. Han är allmänt glad och har ett stort sinne för att lära sig. Han har bott i flera olika städer förut och jobbat med det mesta. Allt från polis till psykolog hos sjukvården och han är sugen på att ta sig an fler stora utmaningar. Vincents intressen inkluderar flygplan, något som han också har stor kunskap inom. Han har alltid velat bli en pilot, men tyvärr har det aldrig blivit av.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat väldigt mycket FiveM och har strax under 1000 timmar. Jag tror att min erfarenhet och min rollspelsförmåga kan vara till stor hjälp i mitt bidragande till serverns RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att inte alltid lägga dig själv först, utan att i situationer då det kräver låta andra vinna eller få det positiva resultatet i ett scenario, och behöver inte alltid vara för vinnandets vinnande, utan till exempel för realism. Detta ger ett jämlikt spel där alla kan ha kul. Dessutom vet man aldrig när detta kommer gynna en själv, vilket är det som gör detta extra viktigt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Exempelvis RDM eller Random Death Match innebär att jag som civil medborgare inte får gå till attack mot en annan spelare utan anledning, precis som i verkliga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har mycket erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Nekad.
Utveckla frågan "Berätta om din karaktär"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka