Nekad ScandinavianA | Medlem ansökning (ABBA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ScandinavianA

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/veijle/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Jaxgård

Vad är ditt discord namn? ScandinavianA#8806

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2022

Berätta om din karaktär. Jens Abrahamsson letar efter en ny stad att sätta sina fotspår i. Efter en lång vinter utan jobb är han äntligen redo att ta sig vidare och ta sig ur den tidigare coronakrisen och finanskrisen som följde. Innan hans helvete så var han pilot, och jobbade för Lufthansa, där han var en av deras skickligaste män, men han förlorade jobbet när epidemin bröt ut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att det verkar som en riktigt bra server att börja i efter ett några års uppehåll. Jag älskar RolePlay och det är det jag absolut har sett mest fram emot.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket erfarenhet inom RP-världen, både i Sverige och utomlands, och jag kan bidra med gott förnuft och intressenta scenarion och ett rollspel på hög nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta svar kan ha många olika svar. T.ex så kan det vara så att du som polis under ett rån som du inte har något att vinna på, istället för att springa in utan att tänka igenom sitt beslut. Det kan däremot också handla om att man som civilare värnar om sitt liv under ett scenario och därmed kanske lämnar av sig personliga tillhörigheter.

Hur hittade du Unive? Genom FiveM serverbrowser

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka