- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198389158135/
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad är ditt discord namn? sbrting#2244
Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Don Capo och är från mexico, han fyller 20 detta år i december. Han flydde från mexico när han var liten och har växt upp med våld och droger. Hans ända mål med livet är att tjäna pengar och bli den rikaste som finns och vara med i ett gäng. Hans intressen är droger och vapen
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat gmod darkRP i typ 4 år nu, men spelet börjar dö ut så jag tänkte att jag skulle köra fiveM och då måste jag ju såklart köra på den bästa servern som går att hitta. Jag har över 3000+ timmar i gmod darkRP, har även vart administratör 3 gånger på dark rp servrar. Och med 3000 timmar av roleplay så tror jag nog att jag skulle älska att köra på unive. Så kommer alltså bidra med bra RP och få folk att ha kul. Och det jag vill säga med att jag har spelat mycket rp förut är ju såklart att jag lever mig in i rollen och kan alla grundregler t.ex failrp, fearrp, rdm allt dedär
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Seriös roleplay, mycket spelare bra admins allt som krävs för en bra rp server.
Hur hittade du Unive? Tiktok och största five m servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål just nu är att tjäna pengar sen kanske bli kriminell och tjäna pengar på det sättet. Alltså TJÄNA PENGAR
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kanske rikast på servern
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nepp
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad är ditt discord namn? sbrting#2244
Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Don Capo och är från mexico, han fyller 20 detta år i december. Han flydde från mexico när han var liten och har växt upp med våld och droger. Hans ända mål med livet är att tjäna pengar och bli den rikaste som finns och vara med i ett gäng. Hans intressen är droger och vapen
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat gmod darkRP i typ 4 år nu, men spelet börjar dö ut så jag tänkte att jag skulle köra fiveM och då måste jag ju såklart köra på den bästa servern som går att hitta. Jag har över 3000+ timmar i gmod darkRP, har även vart administratör 3 gånger på dark rp servrar. Och med 3000 timmar av roleplay så tror jag nog att jag skulle älska att köra på unive. Så kommer alltså bidra med bra RP och få folk att ha kul. Och det jag vill säga med att jag har spelat mycket rp förut är ju såklart att jag lever mig in i rollen och kan alla grundregler t.ex failrp, fearrp, rdm allt dedär
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Seriös roleplay, mycket spelare bra admins allt som krävs för en bra rp server.
Hur hittade du Unive? Tiktok och största five m servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål just nu är att tjäna pengar sen kanske bli kriminell och tjäna pengar på det sättet. Alltså TJÄNA PENGAR
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kanske rikast på servern
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nepp
