Accepterad saztava | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

saztava

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273825953/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4b56a1

Vad är din discord tagg? saztava

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-14 203225.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag begick regelbrottet suntförnuft då jag skjöt poliserna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte från mitt gäng hus till en klädaffär då jag kände att jag ville byta kläder. Jag kommer fram till butiken och byter kläder i ungefär 2-3 minuter innan jag känner att jag är nöjd med hur jag ser ut. Jag tar ut mitt vapen och lägger det i fickan. När jag kommer ut kommer en polis bil, Polisen kör över mig med mening eller inte jag vet inte. Då ser polisen mitt vapen och de hoppar ut. Jag utan att tänka helt igenom tror att de kommer skjuta så jag skjuter utan att tänka vilket var skit dumt av mig. De är 2 poliser som hoppar ut samtidigt och det är dom jag skjuter. Sen märker jag att det är en till i bilen. Jag som iaf börjat tänka till lite nu kidnappar honom ist för att döda honom. Han hoppar ut och jag ber han ta upp händerna. Efter 5-6 sekunder tar han upp händerna och jag ber han gå iväg ett par meter innan jag hoppar in i en annan bil och flyr.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban utan detta var en rätt placerad ban. Jag var helt dum i huvudet som började skjuta polisen ist för att ta ner vapnet och ta upp händerna. Jag ångrar detta skit mycket och inser att jag ej kan spela nu på helgen. Ber om ursäkt för mitt roll spelande och ska aldrig upprepa detta igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång för tex pwg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde lagt ner vapnet och sen tagit upp händerna för att ge upp men så jävla idiotisk som jag är så skjuter jag och jag ska aldrig någonsin göra om detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja en massa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar 100 procent

Tillbaka