Ej Antagen saztava | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saztava

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Ditt discordnamn: SaZtava

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? För att jag vill bidra till servern och se till att allt är i ordning. Jag kommer att vara väldigt aktiv och lägga mesta tiden på stt specca och ta reports. Jag anser att som staff har du ett stort ansvar för att visa spelare att det finns seriösa staffs och inte bara massa lallare till staff. Jag fattar att det är ett stort ansvar men ändå något jag klarar av. Jag anser också att vi staffs på servern ska vara förebilder till spelarna vilket jag kan vara med erfarnheten jag har inom rpn.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? För tillfället skulle jag säga polis rpn och jobb rpn. Det jag menar med polis rpn är att det är mycket tjänste fel så som att poliser pittar hela tiden och skjuter när dom inte ska. Och med jobb tycker jag att vissa jobb har det inaktivit.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan snacka ihop oss och ta det vidare med högre uppsatta som tex mods osv för att dom har mer makt än vad vi som junior mods har, om vi var några helpers som skulle lösa problemet. Vi kommer alltid vara seriös när det kommer till problem på servern, stora och små.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man skriver tex inte med spelare ig i ooc om det är nån man känner, man är trevlig i reports samt supp, man ska alltid lyssna på spelare och deras motpart och agera professionellt om man får en uppgift från nån högre uppsatt, så som mod osv

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har inte så värst mkt i skolan nu så de timmar jag lägger på att rpa kommer de mesta vara staff timmar osv. Brukar rpa 3-4 timmar om dagen och jag kommer lägga det mesta på att ta reports, specca, supp osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Gick in på servern första gången 2022 tror jag fast då visste jag knappt vad rp vad. Sen igen 2023 tror jag och sist slutet av 2024 och jag har spelat rätt så konstant så jag har enfarenhet inom rpande.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inte riktigt.

-rep var väldigt otrevlig mot mig som staff senaste gången och känner att han inte är mogen nog att ta denna roll som staff. Han brukar ofta skrika Väldigt mycket också och kan inte kontrollera hans känslor.

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka