Accepterad SaySay | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SaySay

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? saysay_mc

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Samuel Bergström, 1989-08-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig, Vältalad, Spontan

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Föddes till en Blind mamma på 19 år som inte kunde ta hand om mig sos försökte ta mig men min mormor kände läkaren och kom ditt samtidigt som sos och tog mig. Min mormor så tuff som hon är sa till sos att hon skulle skjutsa dem till kommunhuset men innan det så stannade hon hos min mammas lägenhet och fick sos jobbarna att vara barnvakt medans hon hämtade mina kläder och sånt uppe hos min mamma. Längre fram tog min mormor full vårdnad av mig när jag var 6 månader gammal. Hela släkten kom från Luleå men flyttade ner till Stockholm runt när min mamma föddes. Min mormor var uppvuxen med att inte lita på staten och det var en bra sak vi är resande eller då tattare som staten kallade oss vilket är som att säga n ordet om man inte är det själv. När jag blev äldre så började jag i skolan allt var bra men jag kunde aldrig fokusera mig och blev diagnoserad med adhd. I trean så blev jag utsparkad från skolan och fick börja på en annan skola för barn med adhd detta var den sämsta tiden i mitt liv jag mådde jätte dåligt. Senare på blev jag diagnoserad med autism hör fungerande och samtidigt stängde den andra skolan fick börja på en ny skola dar allt funkade fick vänner igen fick bra betyg och kunde få en plats på ett bra gymnasium. Jag gick teknik linjen på gymnasium och programmering på universitet. Jag kunde få ett bra jobb som betalade bra men jag har fortfarande mycket problem med mitt förflutna och att jag inte kan lita på staten och är högst kritisk emot dem! Framtida planer blir väl att se var vägen tar honom. Karaktären är en gammal karaktär till mig som jag vill återuppliva efter längre tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna komma med många bra och djupa rp scener, visa respekt för alla ha en bra attityd hjälpa spelare både nya och folk som har spelat länge ett högt tillit till andra men inte så mycket staten eller myndigheter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag skulle gå på gatan och någon kommer fram med ett vapen och säger ge mig dina pengar ska jag följa vad han säger och inte försöka fly eller fighta tillbaka för att oftast händer inte det och det är mer realistiskt RP. Men det jag menar är du kan inte göra så att du vinner varje scenario för då hade det inte varit lika realistisk och mindre kul!!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 4.3 - A. OOC regeln vilket innebär att man inte kan prata utanför rollspelet. 4.4 - A Duping Innebär att man använder en glitch för att kopiera items.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Denna karaktär har tidigare används men efter jag blev inaktiv så försvann mitt medlemskap. Skulle vilja återuppliva karaktären igen dock!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka