Accepterad Sayless40 | Medlem ansökning [zMilano] [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sayless40

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/shadowboy105/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mirad

Vad är ditt discord namn? Sayless#7220

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Svante Lindén. Svante är 32 år och är uppväxt med både familj & släkt i Norrland. Svante har inte haft någon krånglig eller svår uppväxt överhuvudtaget. Han levde i medelklass, när han bodde med sin familj och hade det bra, gick i skola och så vidare. Svante har det dock inte så jättebra nu. Han hade väldigt bra betyg i skolan faktiskt. Men han tog inte riktigt vara på dessa möjligheter han kunnat ta i livet. Han har ända sedan barnsben drömt om att bli fotograf. Det har han också kunnat bli, ifall han valde rätt väg. Jag vet inte riktigt vad han tänkte med då han hoppade av gymnasiet. Han är bra på att fotografera. Han hade kunnat ha det som yrke idag. När jag säger att han valde fel väg menar jag inte att han valde fel väg som kriminaliteten eller alkoholmissbruk eller så, utan han bara tog inte den rätta vägen.
Vad han gör idag är att han lever på A-kassa och springer runt med sin kamera, som nästan är det enda han har, och fotograferar och filmar i princip allt och alla han ser. Han backar aldrig ur, utan ifall det är något som händer, ställer han sig stolt med sin kamera och filmar eller fotograferar.
Svante som karaktär är ganska rolig. Han har en skön karaktär. Han är rolig eftersom att han är lite dum, men på ett roligt sätt, han är liksom lite dum i huvudet nu för tiden, så folk skrattar. Han tror att han är en professionell fotograf och säger alltid att det han fotar, ska ut på dagstidningen eller aftonbladet.
Pricken på i:et är hans norrländska, det gör bara allt roligare. Mer skratt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli whitelist på denna server eftersom jag har många polare som spelar här samt att jag söker mig till en ny server. samt att när är jag kom in på servern blev jag bemött väldigt bra sätt av alla och då vill jag ge tillbaka för det och göra servern till en mycket roligare och bättre plats att vara på. Jag skulle vilja utveckla min Rp på server framförallt inom poliskåren, Då jag verkligen älskar att vara polis, Mitt största mål är att kunna hjälpa alla kriminella på server, Jag vill få dom att inse att man behöver inte vara kriminell för att komma till sina mål i livet, Man behöver bara ha en struktirerad plan och sätta upp mål på vägen för att nå detta. Jag vill verkligen kunna göra skillnad vilket jag vet att jag kommer kunna göra, amt att jag tror starkt på att ni inte kommer bli besviken på mig om jag får en chans att bevisa detta för er. Jag letar även efter en aktiv server där folk strävar efter samma Rp nivå som jag gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill hjälpa till och utveckla polisen på denna server, Mitt mål med Rp är att jag vill uppmå en framgångsrik person inom poliskåren. Skulle denna server kännas som mitt nya hem så ser jag inga problem med att lägga ner mellan 5-10 timmar om dagen på den. Jag har aldrig varit kriminell och kommer nog aldrig bli detta, Då jag som tidgare sagt att jag söker mig till ett socialt Rp där man träffar nya människor och då är polis jobbet ett perfekt jobb för mig,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha ett täck om att alla ska ha det bra när man spelar och att det ska vara kul när man kommer in och spelar på server och inte att vissa väljer att avvika för att någon är elak. och detta är en seriös rp server så man borde inte ha problem med att ha ett hållbart rp som jag själv klart kommer bidra med.

Hur hittade du Unive? MIna kompisar tipsade den till mig för bra personer med hög rp nivå!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka