Nekad Sawy | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waller407

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
265
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199178269773/

Ditt Hex-ID: 11000014899444d

Vad är din discord tagg? Waller407#2763

Vem var det som bannade dig? Trippy Trap

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-26 170436.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en kille som kom och skrek på mig så då blev jag arg och inte kunde hålla mig längre så då var jag dum och körde över han. Jag har nu lärt mig av mitt misstag och hoppas du förstår att jag ångrar det grovt och kommer verkligen inte göra om det! Tycker detta är väldigt tråkigt och jag skäms väldigt mycket. Jag hoppas att ni godtar min ursäkt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som kom och skrek och började hålla så då tappade jag det och bara körde på han för med min bil men vem fan orkar med en P12. Vill verkligen komma tillbaka och visa den rätta sidan av mig som inte gör regelbrott och dummar mig. Som sagt jag ångrar det jag gjorde men det flög i mig något som gjorde att jag blev skit arg!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban och trippy gjorde rätt val med att banna mig för jag gjorde fel. Jag lär mig av mina misstag och det ska ej ske igen det kan jag lova. Nu när jag har gjort fel finns det inget att göra åt saken förutom att tänka framåt och aldrig göra om det! För som sagt jag ångrar det jag gjorde, väldigt dumt gjort av mig för jag är en grön spelar med knappt inga bans så detta är verkligen inte hur jag RPar! Vill verkligen att ni ska förstå mig att jag INTE kommer göra om det men blev så arg i stunden!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 8 tidigare gånger, om du vill kolla exakt vad jag har blivit bannad för kan du göra det men inge grova bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle varit lugnt och skitit i han som skrek och fortsatt RPa. Ifall jag bara skulle varit lugnt skulle allt blivit mycket bättre och förmodligen slutat utan en ban. Detta kommer ej att ske igen du kan lita på mig! Jag gillar verkligen Unive så skulle vara väldigt härligt att bli unbannad och visa den rätta sidan av mig som inte gör regelbrott och följer reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara lugn när folk kommer och skriker i mitt öra och inte bli förbannad så allt bli tråkigt och dålig RP. Hoppas verkligen du litar på mig jag kommer inte göra om detta. Skulle betyda allt ifall jag fick en andra skans! Hoppas ni tar in det jag skriver jag för jag menar allt jag skriver! Jag ångrar det och det kommer ej att ske igen det kan jag lova!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka