Nekad Savox | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Savox

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070302763/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Savox#7313

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär hade jag gärna velat få in i ett gäng. Hänga med dom och bara snacka också med. Sen om den vill kan den även skaffa ett jobb kanske polis, mekonomen eller kanske jobba på bilfirman.

Varför ska just du bli whitelistad? För det finns så otroligt mycket mer roliga saker att göra T.E.X. Gå med i gäng kanske göra nåt rån då och då istället för att bara va i gänget men inte göra nåt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har inte spelat många andra servrar bara swedish knight ingen annan så hade varit kul och få bli whitelistad på sin favorit server.

Hur många timmar har du på FiveM? Förmodligen på grund av detta kommer jag någ inte bli whitelistad men jag vet inte hur man ser det. Men inte mycket.

Hur hittade du Multistaden? Det va så att jag skaffade fivem spela lite på servern swedish knights och jag blev bannad för jag pratade lite för mycket så nu har jag börjat tänka mer på det. Så länge skickade en person till mig på discord att jag kan spela andra servrar och så sa han: testa spela Multistaden eller snöstaden. Då tänkte jag varför inte så jag joinade denna först och tycker det är svin kul så har inte ens testat den andra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på swedish knight då för att pratat OOC ingame så då har jag börjat tänka på det att inte göra det så mycket.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det är denna server förtillfället men det kommer inte bli tillfället när min OOC bann är över på Swedish knights för denna server är den bästa och roligaste så varför skulle jag sluta på denna. Men jag kommer någ ändå kanske spela lite på den andra med men inte mycket :D

Nekad till skriftlig ansökan på forumet, utveckla gärna dina svar till nästa ansökan du gör så vi ser att du visar engagemang
684508877794181128.png
715478243330883614.png

Tillbaka