Nekad Savox | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savox

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 27 Februari 2008

Vad heter du på discord? Savox#7313

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag tror jag har ungefär 1300 timmar.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv i mellan 14:00 - 22:00 varje dag.

Vad heter du? David Larsson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag kan simma. Jag har badat mycket som liten och då har jag lärt mig simma snabbt och allt annat man lär sig.

Varför vill du bli polis? Jag har jobbat som polis i många andra städer tidigare och varit olika ranger t.ex. har jag varit i: Befäl, kommissarie och även bitr riks polischef. Jag känner också att jag ha bra koll på hur detta jobbet fungerar.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att alla kriminella behandlas på samma sätt inte på vad dom har gjort eller hur dom bete sig. I och med att jag har arbetat så pass länge skulle jag vilja påstå att jag har en god kunskap. Många timmars arbete har genererat en stor ryggsäck med erfarenhet. Goda kunskaper kring lagar och regler, hur man hanterar stressiga situationer samt hjälper resterande kåren att utvecklas.

Vad vet du om yrket i helhet? De jag vet om polisen jobb i helhet är att vi finns i stan för att civila ska känna sig trygga och skapa ett lugn i staden där är huvuduppgiften för vanliga poliser i målade radiobilar. Sen har vi en civil del av polisen som jobbar mycket med spaning mot gäng och platser som är vanligt att de händer kriminella händelser som tex tillverka av knark eller försäljning av knark.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har mycket tidigare erfarenheter med tanke på att jag har varit bitr rikspolischef och varit lägre satt också,

Hur är du som person? Jag är en snäll och lugn person. Jag har alltid velat bli polis eftersom att jag vill att alla människor ska få rättvisa.

Är det något vi bör veta om dig? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka