Accepterad Savox | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savox

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070302763/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Savox#7313

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Larsson och är född 2000-02-27. Han har nu precis flyttat till staden och jobbar på Postnord. Han jobbar mycket och hårt för att kunna få sin lön. Men han vill hitta ett lite roligare jobb och för att få det behöver man ha medlemskap i denna staden. David har alltid haft ett intresse för fordon speciellt mopeder och bilar. Han föddes i en lite stad som heter Sölvesborg som befinner sig i Blekinge. Han uppväxt har alltid vart bra. Hans familj hade bra med pengar och han hade det bra i skolan med kompisars och betyg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna RPa med lite nya jobb än bara dom som man kan skaffa sig på arbetsförmedlingen. Jag tycker också att jag har en hyfsad bra RP nivå, en RP nivå som gör folk och en själv att tycka det är rolig med RP. Jag har ungefär 1100 timmar på Fivem och skulle säga att 1000 av timmarna är seriös och bra RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar RP servrar som har många spelare och en hög RP nivå och det tycker jag att jag har hittat här. Jag slutade spela RP innan jag kom hit men nu testade jag att spela här och hittade ett intresse direkt.

Hur hittade du Unive? Jag har sett Cosmo_BT på twitch och tiktok sen har jag spelat här tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna lära ut och lära mig själv att RPa på en rolig, seriös och kreativ RP nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kanske höja min RP nivå lite till. Sen vill jag också kunna skapa roliga scenarion så det blir rättvist för att som är inblandade. Jag vill också kunna få fler personer att bli intresserade av denna server och ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på andra servrar nu så, NEJ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka