Nekad Savox | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savox

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070302763/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Savox#7313

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2000-02-27 och heter David Larsson. I skolan varar han så bra så folk börja kalla han plugghäst men han vet att han kommer få en bra framtid när han är så bra. När han började 6an så fick han A eller B i alla ämnen. Och blev fortfarande kallad för plugghäst. Och sen i gymnasium så blev han fortfarande kallad för plugghäst för att han hade så bra betyg och sen gick han ut ur gymnasiet med topp betyg. Och det ända han vill är att bli polis. Så nu kämpar han för att bli polis. För att kunna hjälpa staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag lägger ner tid på servern och då vill jag ha något tillbaka. För att jag kan hjälpa staden för jag vill bli polis. Och för att jag vill kunna skriva i Twitter. Och varför ni skulle vela att jag ska bli medlem på Unive för att jag lägger tid på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat här tidigare och då va den lite sådär men nu så har jag kollat lite på en twitch streamer som spelar på denna och då märks det att det har ändrats på RP nivån därför så vill jag testa igen.

Hur hittade du Unive? Jag har sett Cosmo_BT på twitch och tiktok sen har jag spelat här tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli medlem och sen bli polis eller security jag vill alltså skydda staden. För min karaktär hade så bra betyg så han kan bli allt. Han vill bli polis så han kan skydda sin familj.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli medlem och hjälpa stan. Att bli polis eller security så jag kan skydda staden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på andra servrar nu så, NEJ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka