Nekad Savox | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savox

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070302763/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Savox#7313

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Larsson och är 21 år och född i Sverige. David hade det väldigt bra under sin uppväxt. Han hade bra kontakt med sina föräldrar och dom levde ett helt vanligt liv i Blekinge. Under hans tonår så gled hans relation med mamma o pappa ifrån en del. Han började vara ute om kvällarna med sina kompisar. Det var sällan han kom hem om kvällarna. Istället sov han hos kompisar. Men nu satsar han på att hitta ett bra jobb, han är intresserad i bilar och motorer osv därför har han tänkt att söka jobb på vianor. Men under hela sin ungdom höll han starkt i sina stora intressen som t.ex. Motorer, bilar och andra fordon, allt självklart ärvt från sin far. På dagarna tillägnade David sin fritid att vara i garaget och meka med fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag kommer trivas bra där och det är seriöst Rp och jag kommer såklart bidra med seriöst rp och även andra idéer och förslag inom servern. Det är även många spelar så det blir ju enkelt och kul och bilda en gemenskap och ha ett roligt spelande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat här tidigare och då va den lite sådär men nu så har jag kollat lite på en twitch streamer som spelar på denna och då märks det att det har ändrats på RP nivån därför så vill jag testa igen. Också har hört mycket bra om den servern och den är väldigt populär just nu. Och har hört att det är bra RP och det är det jag är ute efter.

Hur hittade du Unive? Jag har sett Cosmo_BT på twitch och tiktok sen har jag spelat här tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna hitta en bra RP server som man kan ha kul på och som det är folk som spelar på och det har jag hittat här. Jag vill också kunna ha kul och träffa nya.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna skapa roliga scenarion och bara glida runt och ha kul. Jag vill kunna bidra men utveckling och seriöst rp. Och att hitta en bra gemenskap. Jag vill även göra så att andra spelare hittar en motivation och spela på Unive och ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på andra servrar nu så, NEJ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka