Nekad Savonsoul | Ban överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Savonsoul

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/savonsoul/

Ditt Hex-ID: 110000102240b86

Vad är din discord tagg? Savonsoul#6666

Vem var det som bannade dig? Kazlick

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: blacklistad / Kazlick ~Kazlick

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig då jag begick grova tjänstefel inom poliskåren samt att jag var väldigt otrevlig och skapade en egen server, detta är dock något jag har lagt bakom mig. Jag vet vad jag gjorde fel och har förbättrat mig själv som både person och rollspelare. Jag vill ha en möjlighet att komma in på Unive för att kunna starta rollspela igen. Jag förstår staffens frustration och varför jag blev bannad. Staffs valde definitivt att banna mig för att jag begick ett eller flertal regelbrott vilket är grovt otillåtet på unive. Jag begick inte med bra rollspel ingame och gav en dålig gemenskap utanför rollspelet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag startade en egen server, men sedan gick jag in och jag kontaktade en person ingame. Då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag skulle inte ha startat en server emot Unive. Jag trivdes väldigt bra på unive och ber hemskt mycket om ursäkt för viss skada jag skapat. Jag förstår att staffsen valde att banna mig, kommer dock inte riktigt ihåg vad jag gjorde i själva spelet förutom att skapa en egen server. Därför väljer jag nu att göra denna överklagan för jag har lagt ner min server. Jag vill komma tillbaka och köra seriöst rollspel samt visa vad jag verkligen går för. Jag kommer inte längre att bryta mot några regler och kommer absolut inte skapa en egen server. Jag ser i framtiden att jag spelar på Unive stabilt. Jag skulle försöka ansöka till whitelist ifall jag blev unbannad så jag kan visa att jag går för något. Jag gillar att hjälpa spelare med allt, jag brukade även förr hjälpa väldigt många med frågor och så vidare under tiden jag var rikspolischef på dåvarande Multistaden. Eftersom servern nu heter unive vill jag även se ifall det finns en chans att man kan komma in på nytt, jag känner mig redo och hoppas på en ny chans då jag har ett väldigt rent register utan regelbrott sedan tidigare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fail rp samt en felaktig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte startat en egen server eller försökt att göra skada mot unive, detta är något jag ångrar grovt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att respektera individer och hur man skall sköta rollspel. Sen har jag även lärt mig att tänka efter innan man gör val.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka