Nekad Savage23 | Whitelist ansökning [Wilma] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savage

Icke Medlem
Meddelanden
1,270
Reaction score
65
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198352904818/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Savage.#9321

Vad är ditt födelsedatum? 14 Nov 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och heter Jesper han gillar att åka motorcycklar och köra snabbt han är väldigt lugn men kan bli aggresiv om nån hetsar. år 2009 var Jesper gisslan i ett bankrån detta gjorde Jesper väldigt ärrad så han valde att flytta ifrån Malmö till Multistaden. Han saknar även sina tider när han jobbade och fick många fina minnen han kan svenska väldigt bra och snackar sällan slang Jesper älskar allt med fordon att göra han kan även vara väldigt snäll med polisen samt väldigt snäll han är väldigt intresserad av alla yrken samt älskar snabb mat han behöver verkligen ett jobb snabbt för att ha råd med all mat samt hans skulder han vill även ha en lägenhet samt lyxbilar i sitt garage han saknar verkligen alla sina bilar från Malmö Jesper var även väldigt dålig i skolan och hade oftast e i alla ämnen han valde att studera efter högstadiet, och började studera på högskolan han är väldigt sugen på att byta jobb till något som kan göra skillnad. Jag jobbade även tidigare som militiär arbetare men valde att ta lumpen i ett år efter det väljer han högskola och sen hoppar av efter 2 år, Sen börjar han som sjukvårdare där han jobbar upp sig till sjuksköterska, sen väljer han att gå en annan väg för att testa på sina mekaniker skills där det går bra för Jesper och han blir mekonom chef. Därefter tycker Jesper att han är klar hos mekonomen å väljer att testa på polisyrket som aspirant är han kvar och han är väldigt intresserad av yrket och vet att det bidrar mycket positivitet och trevligt bemötande.

Varför ska just du bli whitelistad? Då jag har haft whitelist tidigare samt egen åsikt tycker jag framför en bra rp och vill kunna jobba med andra yrken än PostNord och bidra med bra rp samt en bra förebild med få bans "enligt mig själv bidrar med bra rp" har varit sjukvårdare mekonomchef och polis så har enligt mig bra experience har runt 360 timmar på fivem och alla är trevliga påmultistaden vilket tyder på att jag har intresse för just multistaden och whitelist ger mig massvis med andra möjligheter, som nya yrken där jag lär mig massvis med nya yrken, jag vill bli polis då det erbjuder många utbildningar massvis med erfarenhet. samt jag kan alla regler och förstår när jag gör fel och enligt mig har ett trevligt bemötande nästan aldrig otrevlig, samt gillar jag att bjuda på mig själv alltså inte vara blyg utan faktiskt våga testa på nya saker vilket enligt mig är viktigt på denna server, då det är det som krävs i nästan alla yrken, jag är även inte blyg att säga mina åsikter, och tar emot mig av kritik samt förstår att alla kan göra fel.
t på den

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag älskar multi staden och verkligen fastna
server och vill bidra med skillnad samt tycker jag att nästan alla jag möter på är nästan trevliga samt vill jag göra stor skillnad på servern och utveckla rpen och bidra med god rp samt är alla whitelist jobb mycket roligare än normala jobben samt vill jag uppleva mer grejer som kanske i framtiden bli kriminell eller polis, och då krävs whitelist samt att vissa yrken behöver anställda och då vill jag kunna joina de och förbättra min rp. samt träffa nya vänner och multistaden erbjuder alltid snabb support och alltid ett trevligt bemötande och förstår när det går snett vissa situationer vilket jag tycker är otroligt bra, för en server med 200 + spelare om dagen, vilket tyder på att man får ett intresse att va whitelistad, samt blir allting 25ggr roligare med whitelist, samt du är nästan handikappad utan det enligt mig.

Hur hittade du Multistaden? Laddade ner fivem och eran va den mest populära i min region

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att hitta nya scenarion,nya vänner, samt ha kul och träffa massvis med trevligt folk som man kan rpa tillsammans med samt testa på nya yrken, och förbättra min rp allmänt samt multistaden erbjuder allt detdära samt tycker jag att rp är skit kul då jag kan göra saker och folk spelar med

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka