Accepterad Savage23 | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savage

Icke Medlem
Meddelanden
1,270
Reaction score
65
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198352904818/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Savage#9321

Vad är ditt födelsedatum? 06/11/14
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och heter Jesper han gillar att åka motorcycklar och köra snabbt han är väldigt lugn men kan bli aggresiv om nån hetsar. år 2009 var Jesper gisslan i ett bankrån detta gjorde Jesper väldigt ärrad så han valde att flytta ifrån Malmö till Multistaden. Han saknar även sina tider när han jobbade och fick många fina minnen han kan svenska väldigt bra och snackar sällan slang Jesper älskar allt med fordon att göra han kan även vara väldigt stökig med polisen samt väldigt snäll han är väldigt intresserad av alla yrken samt älskar snabb mat han behöver verkligen ett jobb snabbt för att ha råd med all mat samt hans skulder han vill även ha en lägenhet samt lyxbilar i sitt garage han saknar verkligen alla sina bilar från Malmö Jesper var även väldigt dålig i skolan och hade oftast e i alla ämnen han valde att sluta studera efter högstadiet, och börja jobba på postnord men är väldigt sugen på att byta jobb till något som kan göra skillnad. Jag jobbade även tidigare som militiär arbetare men valde att ta lumpen i ett år efter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag borde bli whitelistad då jag kan bidra med seriös rp känner även att jag behöver whitelist för att kunna utveckla min karaktär samt min spelupplevelse eller t.ex ha ett yrke som hjälper folk som t.ex autoexpert,mekonom,sjukvårdare osv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag känner att jag kan bidra åt multistaden bättre rp samt att det kan behövas mera folk i olika yrken känns även mkt roligare med nya yrken än dom som redan finns

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom att kolla på fivem och blev sugen på att starta spela fivem igen och gick in på fivem där jag hittade multistaden på top server for your region

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt rpande samt att göra min gubbe bättre och göra multistaden en bättre server med bättre rp samt en bra vibb, samt skapa roliga scenarioner och har riktigt skoj

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på nån annan fivem server för tillfället förutom Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka