Accepterad Savage | Whitelist ansökning [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Savage_

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198352904818/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Savage#9321

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och heter Jesper han gillar att åka motorcycklar och köra snabbt han är väldigt lugn men kan bli aggresiv om nån hetsar. år 2009 var Jesper gisslan i ett bankrån detta gjorde Jesper väldigt ärrad så han valde att flytta ifrån Malmö till Multistaden. Han saknar även sina tider när han jobbade och fick många fina minnen han kan svenska väldigt bra och snackar sällan slang Jesper älskar allt med fordon att göra han kan även vara väldigt snäll med polisen samt väldigt snäll han är väldigt intresserad av alla yrken samt älskar snabb mat han behöver verkligen ett jobb snabbt för att ha råd med all mat samt hans skulder han vill även ha en lägenhet samt lyxbilar i sitt garage han saknar verkligen alla sina bilar från Malmö Jesper var även väldigt dålig i skolan och hade oftast e i alla ämnen han valde att studera efter högstadiet, och började studera på högskolan han är väldigt sugen på att byta jobb till något som kan göra skillnad. Jag jobbade även tidigare som militiär arbetare men valde att ta lumpen i ett år efter.

Varför ska just du bli whitelistad? Då jag har haft whitelist tidigare samt egen åsikt tycker jag framför en bra rp och vill kunna jobba med andra yrken än PostNord och bidra med bra rp samt en bra förebild med få bans "enligt mig själv bidrar med bra rp" har varit sjukvårdare mekonomchef och polis så har enligt mig bra experience har runt 300 timmar på fivem och alla är på multistaden vilket tyder på att jag har intresse för just multistaden och whitelist ger mig massvis med andra möjligheter

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag älskar multi staden och verkligen fastnat på denna server och vill bidra med skillnad samt tycker jag att nästan alla jag möter på är nästan trevliga samt vill jag göra stor skillnad på servern och utveckla rpen och bidra med god rp samt är alla whitelist jobb mycket roligare än normala jobben samt vill jag uppleva mer grejer som kanske i framtiden bli kriminell eller polis, och då krävs whitelist samt att vissa yrken behöver anställda och då vill jag kunna joina de och förbättra min rp

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade till multistaden då jag letade efter en bra fivem server och då va multistaden starkt rekommenderat

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå nya mål samt bidra med bra scenarion och har experience med rp samt tycker jag att jag har bra rp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
Godkänd efter intervju
684508877794181128.png

Tillbaka