Nekad Savage | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savage

Icke Medlem
Meddelanden
1,270
Reaction score
65
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352904818/

Ditt Hex-ID: 110000117673272

Vad är din discord tagg? Savage.#9321

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då Jag gjorde ett regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt discord med 3 vänner och snackade vi körde CS:GO och satt och kollade på Cosmo där han satt och spelade med quirkz där jag frågade Tycker du delägaren (glömt vad jag skrev) och sen du rpar med Quirkz vilket jag förstår att jag inte ska göra om det då folk kan streamsnipea/metagamea på det vilket gör det tråkig rp för alla parter vilket jag förstår att han valde att banna mig därefter valde jag att kolla en ping jag fick i unive där jag ser att alla mina roller e borta därefter får jag ett meddelande av mee6 You have been banned Därefter pmar jag Flame och får anledning jag skrev i cosmos chatt att han rpar med Quirkz vilket jag inte visste att han inte visste jag kommer inte göra om detta utan istället bara kolla på och lyssna vad dom säger och njuta istället, Jag har lärt mig en otrolig läxa och vet exakt vad jag ska göra och inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte alla det var förr i tiden när jag va riktigt ny till servern.
som powergaming,vdm,copbait Vilket jag lärt mig av nu förtiden och gör aldrig om samma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla på streamen och tänkt med mitt sundaförnuft vad händer om en Stream vet om att Streamern rpar med Quirkz en delägare jo folk kommer streamsnipea och förstöra rp för alla därav om jag hade kunnat backa i tiden hade jag sumpat att skrivit de men jag var dum nog att skrev de därav bannade Philip mig korrekt, jag anser att jag gjorde ett regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer tänka på vad jag skriver före jag skriver så det inte blir miss kommunikation, Jag kommer även alltid tänka kommer detta förstöra, folks rp, blir de roligt för alla, vet nu vad jag ska skriva och inte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka