Accepterad Savage | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savage

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,271
Reaction score
65
Länk till din steam profil: Är ej bannad här

Ditt Hex-ID: Är ej bannad här

Vad är din discord tagg? Savage#3310

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? PERM

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag för 3 månader sedan agerade väldigt omoget och onödigt och väldigt disrespektlöst och störde någons sekretess, Och gjorde ett otroligt dåligt beslut, Vilket var väldigt omoget och dåligt beteende jag va även trött och skickade en bild på Philip i en Privat Discord, Där jag skrev Är detta Philip då jag fick detta skickad av nån som hette Lennarth eller liknande därefter skickade jag den där och skrev är detta Philip alltså va detta väldigt omedvetet och onödigt beteende jag fick dock inget svar om att de va han så av respekt när jag vaknade nästa dag märkte jag oj det va väldigt dumt och onödigt gjort av mig så jag tog bort bilden på morgonen vad jag vet är det bara Vible som kan ha sett den, Det var otroligt onödigt. Detta fel jag gjorde var dumt och väldigt otrevligt mot dig, Det va en Omedveten doxx har jag minne va de någon "Lennart" som skickade denna bild till mig därefter skicka jag den i Nocco där endast Vible, och kanske nån till hann se därefter är bilden borttagen och inget mer har talats om denna, Jag har tagit bort bilden från hela min dator, och andra tjänster, Jag vågar åtminstone stå upp och inte sitta här och ljuga för er Jag gjorde ett otroligt dumt beslut, jag har som sagt alltid haft planer på att stanna jag har också alltid velat utveckla servern genom diverse sätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta hände ju för 3 månader sen så, Men när jag väl vart bannad så låg jag och sov och vakna av att dc visa att jag va bannad, därefter kontakta jag Philip,Bullen därefter fick jag ett svar som jag mottog, Har även skrivit till Bägge och även bett om ursäkt till Philip, Detta va väldigt dumt som sagt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 10000% Korrekt jag gjorde ett Grovt regelbrott Känslig information / DoXing
Vi respekterar varandras integritet och vilja att vara anonyma. Vi har strikt nolltolerans att läka känslig information om personer mot dess vilja. och bröt mot denna regeln, Jag borde låtit Philip va Anonym hade jag spolat tillbaka tiden hade jag lätt bara skitit i de och skrivit till Philip direkt att han skicka bilden men han hade inga Gemensamma servrar så tänkte ej mer på saken men borde med rätta gjort det den var 100000% korrekt

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Jag gick med i ortenwaves discord (Ej medlem) och kollade vem som va där därefter vart jag bannad därefter löste jag det med Philip.
Jag har ett par bans som skett för längesen och även ett par felaktiga.
Men Powergaming i March ungefär då jag körde en rs6a i 70 i ett dike.
Sen i Februari sa jag Whitelist, när jag va ny till servern.
Sen copbait i Januari hållet när jag stegra framför polisen hade aldrig rpat och tyckte de va kul men fatta sen själv att de va dåligt.
Sen i March när jag va ny till polisen la jag på handbojor på nån som stog still sen sprang.

Har lärt mig 110% av alla regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag hade kunnat gjort annorlunda Jo jag hade kunnat skita i fullständigt att läcka bilden utan skriva till Philip direkt men alla gör misstag och alla vill kunna spola tillbaka tiden, Jag hade kunnat som sagt bara skippat helt utan istället bara skickat till philip att denna personen gjort det vilket jag skulle gjort men han hade ingen gemensamm server så trodde även bilden va fake MEN det var totalt onödigt att sprida den oavsett fake eller inte jag bröt mot Sekrettes reglerna och detta ber jag om ursäkt för med

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, 100% Jag kommer definitivt om jag får mer Bilder av random folk som Doxar andra meddelar jag Staff-Teamet omgåend

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 110% en självklar Regel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka