Accepterad Savage | Ban överklagan [BlasT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savage_

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352904818/

Ditt Hex-ID: 110000117673272

Vad är din discord tagg? Savage.#9321

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 2d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? F6 abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig då jag uppfatta det som att den personen stannade så jag lag han i handfängsel sedan sprang han detta var min första dag som aspirant samt det var inte med flit att det blev som det blev, samt var det väldigt frustrerande att de ej använde sitt sunt förnuft tycker det är väldigt tråkigt att det kmr under bankrån och springer runt med kameror inuti barriärer samt avlägsnar ej när vi sa till sen försökte jag eskortera bort dom och då tror jag när jag la handfängsel på en börja han springa och då kunde jag Ej avbryta den emoten jag släppte också honom väldigt snabbt efter och gav honom en varning som sagt istället för att ta han i handfängsel direkt kunde jag gjort det på många olika plan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade bankrån då kom massvis med folk och förstörde så jag handfängsla en sen så sprang han iväg och då fick han fängsle på sig vilket var mitt fel jag skulle försökt tazera eller tacklat honom men eftersom det var mitt första bankråns scenario blev det som det blev jag skulle inte göra samma sak idag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är en korrekt ban tror jag men alla ser det ur olika synvinklar jag tyckte att han stannade men alla uppfattade grejer väldigt olika men tror goggle är rätt korrekt i denna bestraffning
Vilket jag förstår helt hur han tänker angående scenariot men som sagt tycker att alla gör misstag
Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 felaktig 1 sann den ena var mild ooc där jag sa whitelist vilket jag lärde mig av Mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga högre uppsatta vad jag skulle göra där och då skulle jag utgå ifrån vad de säger t.ex tackla sen handfängsla elr tazera sen handfängsla eller försökt fått en till högre uppsatt kollega att eskortera bort honom eller Gett honom en till muntlig varning

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att jag ska lära mig av mina misstag och försöka tänka lite mer och inte ta lika snabba beslut samt försöka använda mina tjänstevapen och tackla sen handfängsla eller kalla på förstärkning samt högre uppsatta och fråga hur jag ska eskortera honom osv
Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka