Nekad Savage | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savage

Icke Medlem
Meddelanden
1,270
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad heter du på discord? Savage.7697

Ange ditt födelsedatum 14 November 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Olika alla dagar men snitt 3-4 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? November 2020 typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/7dcbf7d74f2794e14e3802495b894f02
38 felaktiga bans ungefär 4 korrekta.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag personligen skulle göra det mycket lättare för servern få lite mindre press på Staffs, Jag Jag vill bli servervakt för jag vill hjälpa servern servern är redan bra nu men när vissa inte håller den rp nivå servern vill ha då bannar/kickar jag de och om nån t.ex rdmar nån då revvar jag och bannar han som rdmar. Jag vill som sagt underlätta staffs arbete för mildare regelbrott, där en timme räcker Unive behöver duktiga och aktiva servervakter då det är Sveriges största server vilket gör vissa personer kommer in och förstör med flit som jag kan banna/kicka beroende på regelbrott.
skulle kunna revivea folk som spawnar döda,Revivea folk som blir rdmad, Banna folk som vdmar,Kicka folk för mildare regelbrott som mask på torget och skottsäker väst. Skulle dva alla onödiga bilar som finns ute på gatorna. Jag skulle ha högre rp än de allra flesta medlemmar för att lära upp dom, Jag skulle rensa Unives lallare och alltid gå till servervakt bans om det är grövre regelbrott, jag känner att det kan verkligen behövas nya servervakter, som hjälper hela tiden, Höja rpn på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill hjälpa servern servern är redan bra nu men när vissa inte håller den rp nivå servern vill ha då bannar/kickar jag de och om nån t.ex rdmar nån då revvar jag och bannar han som rdmar. Jag vill som sagt underlätta staffs arbete för mildare regelbrott, där en timme räcker Unive behöver duktiga och aktiva servervakter då det är Sveriges största server vilket gör vissa personer kommer in och förstör med flit som jag kan banna/kicka beroende på regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Din kompis och en person lallar du bannar endast ena parten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka