Nekad Savage | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Savage

Icke Medlem
Meddelanden
1,270
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Ange ditt födelsedatum 14 November 2006

Vad heter du på discord? Savage.#8947

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 24/7
Må: När som helst-05
TI:När som helst-05
Ons: När som helst-05
Tors: När som helst-05
Fre: När som helst-05
Alltså typ när jag kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen december

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle banna varenda lallare samt jag skulle revive folk som ligger döda på spawnpoints Jag vet även Precis när jag ska banna eller kicka eller revive jag hade servervakt i 3 månader cirka före jag blev bannad det menas med att jag bannar väldigt många speciellt som polis bannar du alltid folk för regeln copbait samt suntförnuft jag har även ett inspelningsprogram så blir de ärende kan jag alltid försvara mig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för jag vill hjälpa servern servern är redan bra nu men när vissa inte håller den rp nivå servern vill ha då bannar/kickar jag de och om nån t.ex rdmar nån då revvar jag och bannar han som rdmar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skullle banna varenda lallare Jag vet även skalan på ban eller kick jag skulle revivea folk som blir rdmad/vdmad jag skulle alltså använt min servervakt till att banna/kicka/revivea folk för att göra serverns rp bättre, Jag skulle även se till att klippa varenda händelse, Så jag ska helt enkelt rensa lallare.

Varför ska just du bli servervakt? Då jag varit både support och servervakt kan jag alla kommandon vet i vilka tillfällen jag ska använda de jag är en trogen spelare till unive som sällan blir bannad, Jag visar alltid respekt och visar när jag ska använda mina kommandon korrekt, varit servervakt tidigare och jag har aldrig abuseat det utan använt det noggrant.

Varför vill du bli servervakt? Då jag känner att servern kan behöva fler servervakter som löser otroligt många problem, så hinner inte en support dit kan jag som servervakt bannlysa eller kicka beroende på hur grovt det är jag vet att Unive behöver servervakter som är aktiv 24/7 jag är även ingen regelbrytare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) sparkar spelaren. /svban (id) anledning (60 min ban) /dv (Tar bort fordonet) /revive (Du gör så att personen blir återupplivad. Inga fler kommandon behövs skrivas ner då de är de ända servervakter använder, vill ni att jag ska utveckla, så löser vi det på intervjuen kan varenda kommandot.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja. Det är gamla bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka